ARTDECO MOST WANTED LIP PALETTE - Už ar Prieš?

11:50

Sveiki,


Visą savo rašymo laikotarpį vengiau betkokių asmeniškumų rašydama, stengiaus rašyt kuo trumpesnes įžangas. Tiesą pasakius tos įžangos užkirto kelią daugybei įrašų kuriuos norėjau patalpinti, nes jų man labiausiai ir nesisekė rašyti. Planavau rašyti apie savo patirtį - savanorystę parodoje Grožis ir Stilius, tačiau nenorėjau atskleisti net ir tiek. Štai ką daro pasižadėjimai sau visiškai nieko neskelbti apie asmeninį gyvenimą! Taigi, pasistengsiu pasitaisyti ir daugiau reikšti savo nuomonę bei visus kitus nusišnekėjimus, tačiau negaliu pažadėti, nes pažadai sau yra šventas dalykas!
Na, o dabar prie reikalo. O reikalas toks, jog šio įrašo vengiau keletą savaičių, kadangi labai nemėgstu rašyti apie tai kas man nepatinka (labai gaila, kad kalbėti apie tai mėgstu labiausiai). Galbūt kai kas jau matė mano įrašą facebook puslapyje, kuriame rašiau, jog niekaip neprisijaukinau Artdeco lūpdažių paletės, nors bandžiau, patikėkit, bandžiau. Didžiausia problema yra ta, jog esu matinių lūpdažių gerbėja, tad likau nusivylusi, jog visos spalvos šioje paletėje yra blizgios.
Tiesa, pati paletė neturi didelių minusų - patogi ir tvirta pakuotė, kuri atrodo tikrai prabangiai tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Praktiškas veidrodis, pakankamas pasidažyti ne tik lūpoms bet ir akims, tad nereikia po visus namus ieškoti veidrodžio. (čia toms merginoms, kurių kosmetika išsibarsčiusi visuose namuose. kaip mano.) Kalbant apie šepetėlį - minusų taip pat nėra, galbūt tai net vienas iš patogiausių, kurį esu naudojusi lūpdažiams. Taigi iš esmės lyg viskas ir tvarkoje. Tačiau pakalbėkime apie spalvas.
Mano veidas viską pasako kaip man
"patinka" blizgios spalvos.

 Pirmoji spalva Heart - ryškiai raudona, ant lūpų atrodo pasakiškai, puikiai tinka vakariniam makiažui ar tiesiog dienai, kai užsimanai pabūti graži su raudonomis lūpomis. Kita spalva Rose - sodriai raudona, ši spalva man labiausiai patiko iš visos paletės, nes ji nėra labai ryški, tačiau suteikia prabangų spindėjimą ir tinka tiek ryškesniam akių makiažui, tiek paprastam: tušas, laineris ir šis lūpdažis - vistiek atrodysite nuostabiai. O dabar priėjome tris spalvas, kurios ir padarė man tokį nekokį įspūdį apie šią paletę. Flirt - ryški rožinė, pati pigmentacija nėra bloga, tačiau spalva visiškai netiko prie mano odos, galbūt šviesesnės odos merginos atrodytų kur kas geriau. Smile - nude blizgis, kuris kaip galite numatyti taip pat man visiškai netiko. Blush - iš šios spalvos tikėjausi kur kas daugiau nei gavau. Spalva ant lūpų atrodo gana gražiai, tačiau norint lygiai užsitepti reikia įd
ėti darbo, o mano nuomone su blizgiais taip būti neturėtų. (na, galbūt aš per daug reikalauju) Paskutinė spalva Love, kaip ir pirmosios man laabai patiko. Sunku aprašyti pačią spalvą, Nei raudona, nei rožinė, tačiau ant lūpų atrodo labai gražiai.
Visos paletės spalvos yra blizgios, tad merginoms, kurios mėgsta matines spalvas nemanau, jog patiks ši paletė, tačiau ieškančioms blizgių, tiek ryškių, tiek švelnių spalvų galbūt ir reiktų išbandyti šią paletę, viso labo, jog kaina tikrai nesikandžioja. 

0 komentarai (-ų)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...