Drogas/Eurokos produktų apžvalga

10:23

Sveiki,


Grįžtu į blogerių gretas su visiškai man nauju dalyku - rašymu apie kosmetiką, stilių, na, neprižadu, kad nebus tipinių mano stiliaus įrašų apie rimtesnius dalykus, tačiau pagrindinė tema - kosmetika. Merginų rašančių apie makiažą labai daug, nors prisipažinsiu neskaitau nė vieno tokio blogo (būtų smagu, kurios rašote apie tai pakomentuotumėte, tikiuosi rasčiau patinkančių blogerių.) Neskaitau ne todėl, jog man neįdomi kitų nuomonė, o todėl, kad esu laaabai tingus žmogus. Tingus todėl, jog nemėgstu puslapio ilgumo įrašų apie vieną produktą, tiesiog nesutelkiu tam dėmesio. Manau tokių merginų kaip aš ne viena ir ne dvi, todėl savo bloge pasistengsiu rašyti konkrečiai ir nepilstyti iš kiauro į tuščią. Puikiai žinau, kad jei produktas domina susirandi jo sudėtį ir kitus panašius dalykus, tad mano bloge nerasite tokių dalykų. Pradžiai tiek, o dabar pradėkime.



Pirmasis mano įrašas bus labai paprastas - eurokos ir drogo produktų apžvalga. Manau kiekvienas miestas, miestelis turi šias parduotuves ir jos sulaukia labai daug klienčių, žinant, kad Lietuvoje nusipirkti vardinę kosmetiką galimybes turi ne kiekviena, ir nebūtinai dėl finansinių sumetimų. Merginos, kurios gyvena 


mažesniuose miestuose ne visada turi galimybę apsilankyti Douglas ar Kosmadoje, kitos neturi kantrybės laukti prekės internetu.  Visada buvau įsitikinusi, jog kaina nebūtinai parodo produkto kokybę ir puikių dalykų galima rasti ir nebrangiose parduotuvėse, todėl jei pamatau kažką dominančio - perku ir išbandau, nesvarbu ar tai būtų brangesnė priemonė ar pigesnė. 


VEIDAS

Pirmasis produktas, kurį pirkau prieš mėnesį yra Maybelline Fit me MATTE PORELESS kreminė pudra. Pasiskaičiau nemažai teigiamų atsiliepimų, jog riebiaodėms ši pudra yra stebuklas. Tačiau pabandžiusi jokio stebuklo aš neišvydau, pradedant spalva, baigiant išsilaikymu. Spalvų pasirinkimas yra tikrai gausus, kas būdinga Fit me pudroms, tačiau dienos eigoje ši pudra oksiduojasi ir tampa kur kas tamsesnė, ką jau kalbėti apie tai, jog išryškina kiekvieną tavo sausesnę vietą.  Kalbant apie pasidengimą - visiškas nesusipratimas. Bandžiau ją tepti šepetėliu, kempinėle, net pirštais, tačiau dengimas man visiškai nepatiko. Taigi, MAN ši pudra visiškai netiko ir nepatiko, daugiau jos tikrai nepirkčiau. 








MAX FACTOR 
CREME PUFF PRESSED POWDER - 
klasikinė kompaktinė pudra, kuri mane labai nustebino. Ši pudra puikiai atlieka savo darbą - maskuoja, suteikia veidui lygumo ir švelnumo. Nors gamintojo aprašyme paminėta, jog pudra suteikia vos matomo švytėjimo aš to nepastebėjau, greičiausiai dėl to, nes naudoju 05 numerį, kuris yra bespalvis, skirtas makiažo užbaigimui. Ši kompaktinė pudra labai pasitarnauja norint sulyginti kontūravimą, užfiksuoti jį arba bet kurią kitą priemonę veidui.  Ko gi daugiau galima reikalauti iš tokio produkto? Išsilaikymas patenkinamas, kvapas neerzina, tačiau vieną minusą turiu - labai nepatvarus įpakavimas, kuris per daug lengvai ir savavališkai atsidarinėja. Ar pirkčiau dar kartą? Šiuo metu planuoju išbandyti kitą fiksuojančią pudrą, bet jei planuose to nebūtų - žinoma. 








AKYS/ANTAKIAI


Žinote tas akimirkas, kai kažkur labai skubi arba kaip tyčia pasibaigia kasdien naudojamas produktas, o tu lauki naujo užsakyto internetu? Tokios akimirkos mane per daug mėgsta, tačiau nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Kaip tyčia mano ABH Dipbrow Pomade keliauja pas mane labai ilgai, o kaip žinote, antakiai negali būti nesutvarkyti, tad užbėgau į Drogą ir nusipirkau pirmą į rankas pakliuvusį pieštuką. Laimei man pakliuvo Essence antakių pieštukas. Turbūt niekada nebuvau tokia nustebusi, nes produkto kaina kelia juoką, tačiau kokybė priverčia išsižioti! Visada antakius tvarkydavau su šešėliais, nes visi naudoti pieštukai buvo arba per kieti, arba per minkšti, negražiai "piešėsi", tačiau kardinaliai pakeičiau nuomonę panaudojusi šį. Siekiant natūralaus įvaizdžio užtenka vos paryškinti plaukelius, juos sušukuoti, tiesa, norint ryškesnio varianto patarčiau naudoti kartu ir šešėlius. Ar pirkčiau dar kartą? Žinoma, o pabandyti rekomenduoju ir jums, atsižvelgiant į kainą - jei netiks, bent jau išmesti nebus gaila.





Sekantis produktas mano prekių krepšelyje atsidūrė, suviliojęs savo spalvomis. Ilgai žiūrinėjau, svarsčiau imti ar neimti, nes su Gabriella Salvete kosmetika neturėjau visiškai jokios pažinties, o kaina man nekėlė pasitikėjimo, žinant, jog pigios paletės dažniausiai būna visiškai nepigmentuotos. Tačiau po 15 minučių kovos parduotuvėje su savimi nusipirkau šią paletę, pagalvojusi, kad bent jau nuotraukoms "sueis". Visų pirmiausia mane nustebino šviesios spalvos, kurios tikėjausi bus vos matomos, bet išbandžiusi pastebėjau, jog jos ir yra labiausiai pigmentuotos visoje paletėje! Tiesa, tamsios spalvos nėra tokios ryškios, bet dieniniam makiažui ši paletė puikiai tinka, kai norisi vos paryškinti akies voką ar suteikti jam blizgesio. Labai patogi nedidelė pakuotė, puikiai telpanti į kosmetinę keliaujant ir suteikianti galimybę susikurti tiek natūralų įvaizdį, tiek ryškesnį. Antrą kartą nepirkčiau vien todėl, nes šešėlių turiu pakankamai, tačiau jei būtų išleistos atskiros šviesios spalvos iš šios paletės, be abejonės jos atsidurtų mano kosmetinėje!





LŪPOS

Mano didžiausia kosmetikos svajonė - matiniai lūpdažiai, kuriuos užsitepus galėtum apie juos pamiršti ir eiti valgyti, bučiuotis, gerti be vargo ieškant veidrodžio po kiekvieno kasnio tikrinant ar dažnai nenusivalė. Kolkas arčiausiai prie mano svajonės priartėję dažai yra RIMMEL Provocalips 16HR. Gerai, 16 valandų jie tikrai neišlaiko, tačiau bent 5-6 galiu būti rami, jog lūpdažiai yra savo vietoje. Absoliučiai geriausi ilgalaikiai dažai, kuriuos esu naudojusi ir turbūt pirmi, kuriuos perku jau ne pirmą ir ne antrą kartą. Tiesa, šis produktas labai išryškina suskilusias lūpas, tad pirmiausia rekomentuoju pašalinti negyvą odą nuo lūpų. Skaičiau nemažai atsiliepimų, jog šis lūpdažis yra labai "kibus", tačiau norint pašalinti tą lipnumą būtina pasitepti blizgiuoju lūpdažio galu ir lipnumo nė nebūta, o ir matiškumas niekur nedingsta. Vienas minusas, tai nedidelis spalvų pasirinkimas. Jei būtų mano valia sukurčiau visą paletę nude spalvų šia formule. Taigi, šį lūpdažį rekomentuoju merginoms, kurios kaip ir aš nori pasidažyti ir nesukti galvos dėl "nusivalgymo."





Paskutinis mano pirkinys  MAYBELLINE VIVID MATTE LIQUID lūpų blizgesys, kurį naudojus dar tik kelis kartus, tačiau nuomonę susidariau tikrai gerą. Visų pirma man labai patinka pačių dažų formulė - lyg ir matiniai, tačiau ant lūpų nesustingsta, o kaip tik suteikia drėgnumo pojūtį, kas žiemą yra labai aktualu. Didelis pliusas Maybelline už pakankamai gausų spalvų pasirinkimą, nes galima rasti ir klasikinę raudoną spalvą, keletą nude spalvų, net ryškią violetinę. Mano mylimiausia spalva 05 Nude Thrill yra TOBULA nude spalva man, kuri puikiai atrodo su CATRICE Long lasting lūpų pieštuku 150 Vintage Rose arba REVLON Colour Stay 04 Cocoas. Minusai - trumpas išsilaikymas ir nedidelė pakuotė, tačiau nepaisant to be abejonės pirksiu dar vien dėl nuostabios spalvos ir drėkinimo.






Šį kartą mano pasirinkti produktai turėjo daugiau pliusų nei minusų, o tai ir patvirtina mano nuostatą, jog ir nebrangios prekės gali būti geros. Žinoma, norint ilgesnio išsilaikymo greičiausiai reiktų naudoti brangesnius produktus, tačiau šios 5/6 priemonės, kurias aptariau puikiai tinka kasdieniniam naudojimui! Šiam vakarui tiek, susitiksime kituose įrašuose.


0 komentarai (-ų)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...